V hektické době příprav na prezentaci firmy blížícího se veletrhu, je potřeba dořešit všechny detaily. Nezapomenout na nic, co by narušilo připravenou strategii firmy. A tou je – uvést na trh nový výrobek a získat nové zákazníky. Jedním z opomíjených, ale nesmírně důležitých reklamních předmětů na prodejních akcích je – taška. Ve které si potencionální zákazníci budou vybrané zboží odnášet.

taška

Reklamní tašku – s potiskem loga firmy!

Vybrat ideální materiál, ze kterého si necháte reklamní tašky vyrobit, se odvíjí od druhu výrobků, které v nich budou odnášeny. Na drobné a lehké zboží stačí tašky papírové, případně plastové. Pokud jsou výrobky objemnější a těžší, je dobrou volbou na výrobu firemních tašek – plátno. Ať už se rozhodnete jakkoliv, tašku nechejte nejdříve graficky zpracovat, aby splňovala vaše představy. Vhodným doplňkem potisku je logo vaší společnosti. Volba látkových tašek vám zaručí, že vaše reklama bude působit dlouhodobě. Tu totiž zákazník po vybalení výrobku nevyhodí. Možnost potisku je i na látkový batůžek, který si oblíbily firmy vyrábějící sportovní předměty. Vhodné jsou i na balení zdravých doplňků stravy. Barevnost zvolte podle zaměření firmy, s ohledem na odstín loga.

pytel

Pokud chcete zjistit více o druzích použitých materiálů a tvarů firemních reklamních tašek, vyhledejte na internetu jejich dodavatele. Inspiraci najdete na . Vy se jenom rozhodnete, jaký materiál na reklamní tašky bude použit. Pokud se vám podaří potěšit zákazníky nejen zakoupenými výrobky, ale i dobře esteticky vyřešenou papírovou, plastovou či látkovou taškou, už na vaši firmu nezapomenou. Její logo se jim vryje do paměti. A rovněž je ověřeno, že pokud bude taška látková, tak si ji nechají, protože je praktická. Sloužit bude celé rodině i na další nákupy.