Je jasné, že dobrá propagace je jedním ze základů úspěchu jakékoliv firmy. Může mít mnoho podob, přičemž televizní reklama je tou pravděpodobně nejznámější mezi širokou veřejností. Ale není to jediný způsob.

Většina podniků implementuje vícevrstvou marketingovou strategii, což znamená, že jednak mají reklamy v nejrůznějších médiích, jako je televize, rádio, internet, ale i tisk, ale také pořádají nejrůznější promoční akce, například při příležitosti otevření nové prodejny či při kulatém výročí vstupu dané společnosti na trh.

mikina1

Na těchto akcích se snaží získat nové zákazníky pomocí předmětů s logem firmy. Nejobvyklejší bývají propisky či přívěsky na klíče, ale můžeme zde najít i kšiltovky, trička, ale i reklamní mikiny Promotextilie. Ovšem právě poslední jmenované jsou k dostání poměrně vzácně. Proč je tomu tak?

Důvodů je hned několik. Tím prvním je samozřejmě výrobní cena, která je podstatně vyšší než například u propisky či dokonce kšiltovky. To znamenán vyšší náklady na propagaci a tím i vyšší výdaje pro firmu. A vzhledem k tomu, že mít náklady co nejnižší je další položkou na cestě k úspěchu, pak se není čemu divit, že raději zvolí jiný předmět.

Dalším, neméně zanedbatelným faktem je, že ani její dosah není tak velký jako například u trička či kšiltovky. Proč? Protože mikinu samotnou nosíme pouze v krátkém období na jaře a na podzim. V horkém létě nosíme pouze tričko, v zimě si k ní zase bereme bundu.

mikina2

Obojí znamená, že ji nebudeme nosit tak, aby byl nápis a logo firmy viditelné, příliš často. A to jde přímo proti tomu, co by firma chtěla, abychom s jejím reklamním předmětem dělali. Nezapomeňte, že je rozdávají nejen proto, aby si u nás udělali dobré jméno, ale také proto, abychom je nosili veřejně.

Pokud tedy nějakou na některé akci objevíte, rozhodně si ji vezměte, i když daný podnik nepodporujete. Pak ji třeba uložte do skříně, ale vězte, že máte poměrně vzácný předmět, který bude mít za pár let velkou hodnotu.